2020. január 17., péntek

Kedves Olvasóim!

Tudom nagyon régóta nem íródott a blogban semmi, de úgy éreztem, hogy most már ideje lenne nekem folytatnom.

Hemmert Anita vagyok, és előző cikk rólam és a csipkeverésről szólt, nemsokkal a csipketanfolyam befejezése után.
Ezt a szép kézimunkát azóta se hagytam abba. Sőt, néhány szép kisebb-nagyobb alkotással gyarapodott a gyűjteményem, amiket képekben is megosztok veletek és kisebb kiállításokon is részt vettem velük. Bár nem én terveztem őket, de megalkotásuk számomra új kihívások elé állított. Az egyetlen kivétel a bekeretezett kép, melynek eredetije egy interneten talált ismeretlen alkotótótól származó latin kereszt.

Most már tanítom is ezt a szép kézimunkát, a Budapesti Művelődési Központ-ban
(XI. kerület Etele út 55.) csipkeverő-folyamokat tartok, amelynek időpontjait január végétől a művelődési ház honlapján meg is találtok.
Ha van valaki, aki szeretné megtanulni a csipkeverést, szeretettel várom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése